Andrrat e âmla (Sweet dreams)

Kjo këngë me tekst të çuditshëm i shfaq trajtat e ndryshme dhe shpesh të kundërta të egos njerëzore. Është nga 1983ta, nga Eurythmics (Annie Lennox e David A. Stewart), mandej e riprodhuar nga këngëtarë e bende të ndryshme.

 

Andrrat e âmla (Sweet dreams) (marohën prej kësaj)

Andrrat e âmla marohën pej kësaj

Kush jom une mos m’u pajtu?

Iu kom sillë botës edhe shtatë detnave

Secilli po lyp diçka

 

Do dojnë me t’shfrytëzu

Do dojnë m’i shfytëzu

Do dojnë me t’abuzu

Do dojnë m’i abuzu

 

 

Andrrat e âmla marohën pej kësaj

Kush jom une mos m’u pajtu?

Iu kom sillë botës edhe shtatë detnave

Secilli po lyp diçka

 

Çoje kry’t nalt

Maje kry’t nalt, vazhdojmë

Çoje kry’t nalt, vazhdojmë

Maje kry’t nalt, vazhdojmë

Çoje kry’t nalt, vazhdojmë

Maje kry’t nalt, vazhdojmë

Çoje kry’t nalt, vazhdojmë

Maje kry’t nalt

 

Do dojnë me t’shfrytëzu

Do dojnë m’i shfytëzu

Do dojnë me t’abuzu

Do dojnë m’i abuzu

 

Andrrat e âmla marohën pej kësaj

Kush jom une mos m’u pajtu?

Iu kom sillë botës edhe shtatë detnave

Secilli po lyp diçka

 

Andrrat e âmla marohën pej kësaj

Kush jom une mos m’u pajtu?

Iu kom sillë botës edhe shtatë detnave

Secilli po lyp diçka

 

Andrrat e âmla marohën pej kësaj

Kush jom une mos m’u pajtu?

Iu kom sillë botës edhe shtatë detnave

Secilli po lyp diçka

 

Andrrat e âmla marohën pej kësaj

Kush jom une mos m’u pajtu?

Iu kom sillë botës edhe shtatë detnave

Secilli po lyp diçka

 

Andrrat e âmla marohën pej kësaj

Kush jom une mos m’u pajtu?

Iu kom sillë botës edhe shtatë detnave

Secilli po lyp diçka

 

Përktheu Ridvan Bunjaku

28 korrik 2017

Leave a Reply

